DuPont Demo Van: Szkolenie u klienta

DuPont Demo Van: Szkolenie u klienta

29 marca 2013/Kategorie: Aktualnosci, Szkolenia

Człowiek uczy się przez całe życie. Biorąc pod uwagę tempo zmian, jakie zachodzą w świecie produktów i technologii lakierniczych oraz trendów kolorystycznych, ta odwieczna prawda odnosi się doskonale do profesji lakiernika. Uzupełnianie wiedzy wymaga jednak wielu nakładów, np. związanych z przyjazdem na szkolenie do Centrum Szkoleniowego.
Marka DuPont Refinish ma na to receptę! Jest nią DemoVan, dzięki któremu możliwe jest wykonywanie pokazów bezpośrednio u klientów. To marka DuPont Refinish przyjeżdża do klienta, a nie na odwrót.

DemoVan to specjalny samochód, w którego wnętrzu znajduje się mieszalnia, wyposażona w niezbędne produkty i narzędzia, przede wszystkim w nowej generacji system lakierów wodorozcieńczalnych Cromax Pro®. Szanując czas Klienta, marka DuPont Refinish odwiedza Go w każdym zakątku Polski, a prezentację techniczną wykonuje profesjonalny i specjalnie w tym celu wykwalifikowany doradca techniczny marki.

Celem pokazu jest zaprezentowanie systemu Cromax Pro® w praktyce, dokonując renowacji samochodu udostępnionego przez odwiedzanego klienta. Dzięki temu, lakiernicy mają możliwość zapoznania się z nowoczesnymi, zaawansowanymi technologicznie produktami oraz procesem renowacji, bez opuszczania swojego miejsca pracy. Uczestnicy pokazu biorą w nim aktywny udział, zadając pytania oraz stosując się do uwag szkoleniowca dokonują naprawy.

Dzięki temu, z jednej strony zdobywają wiedzę na temat nowych produktów i technologii, z drugiej strony, mają okazję przekonać się w praktyce o rzeczywistych możliwościach systemu Cromax Pro®, takich jak wysoka produktywność uzyskiwana za sprawą m.in.:

szybkiego schnięcia
mniejszej liczby potrzebnych warstw
doskonałego krycia już przy aplikaji 1,5 warstwy
aplikacji metodą „mokro na mokro”, bez poświęcania czasu na odparowanie między warstwami

Jeden z uczestników pokazu powiedział: „w DemoVanie praca „na żywo” z materiałem, czasami w ekstremalnych warunkach, pod czujnym okiem właściciela warsztatu, bywa o wiele trudniejsza. Z drugiej strony, pozwala nawiązać osobiste relacje, co bardzo mi się podoba”.

Mobilne Centrum Szkoleniowe przemierza Polsce nieprzerwanie od 2010 roku. Średnio rocznie odwiedza około 30 klientów.

Ilość wyświetleń (11862)/Komentarze (0)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby dodawać komentarze.

Kategorie